پروژه های در دست اقدام شهرداری انارک

انارک نیوز - شهرداری انارک پروژه های متفاوتی را در دست اقدام دارد که در چند قسمت به طور خلاصه به آنها می پردازیم.

یکی از بزرگترین پروژه ها، طرح تصفیه پساب فاضلاب انارک با روش وتلند می باشد. مهندس سبحانی نسب شهردار انارک اظهار داشت با توجه به نبود بودجه کافی برای احرای آن، نصمیم گرفته شد شهرداری متولی آن گردد و از نیروهای حاضر در شهرداری جهت اجرای آن استفاده شود.
طی مطالعات و بازدید از روشهای مختلف تصفیه فاضلاب شهری در اقصی نقاط کشور از جمله شهر یزد و میزان تصفیه مورد لزوم برای آبیاری فضای سبز، باغها  و درختان مثمر و غیر مثمر به گونه ای که مور تایید سازمان محیط زیست قرار گیرد روش وتلند انتخاب شد.
اینک در خال اجرای فاز یک این پروژه می باشیم و در آینده شاهد آبی خواهیم بود که درختان تشنه را سیراب خواهد تمود و انشاا... شاهد باغهای جدید و فضایی فرحبخش در انارک خواهیم بود که به موقع درباره آن گزارشی خواهیم داشت.

آقای فرزین میرزایی نایب رئیس شورای اسلامی انارک با توجه به اجرای این پروژه توسط نیروهای شهرداری ابراز نمودند که ممکن است در مواردی کاستی هایی در خدمات رسانی به همشهریان گرامی پیش آید که پیشاپیش از آن پوزش می خواهیم و با کمی صبر و بردباری شاهد به ثمر نشستن  این طرح و نغییر شایان توجه در قضای سبز انارک و خدمات رسانی همچون گذشته خواهیم بود.
وی از مردم انارک درخواست نمود با حضور در  محل کارگاه شاهد پیشرفت آن باشند تا در آتی اثرات آنرا هم در فضای سبز انارک ببینند.
گزارش تصویری این پروژه در کانال ما آمده است.