راه اندازی کارخانه گونی بافی انارک

انارک نیوز - 27 فروردین ماه 97 خبری شوکه کننده با عنوان "خدا کند سر هیچ مردی جلوی زن و بچه اش خم نشود! (2)" از شرکت فرآوری پارسیان سپهر داشتیم که حاوی واقعیت تلخی بود "کارخانه پاکت سازی تعطیل شد" و سپس در ادامه آن خبری دیگر که شاهد بر باد رفتن امید مردمی شد که وجود آنرا سودده و از چرایی و چگونگی و عوامل ورشکستگی آن حیران گشتند! 
شرکت مذکور به مدیر عاملی خانم سولماز قلیزاده و هیأت مدیره آقایان محمدعلی فیضی انارکی، حمیدرضا نیکان پور (به نمایندگی از شرکت سیمان عمران انارک!) و مسعود تفقدی (به نمایندگی از شرکت باریت فلات ایران) اداره می شود.

در اواخر خردادماه امسال پس از گذشت بیش از یکسال از تعطیلی دردناک کارخانه، در اخبار تکمیلی هفته با خوشحالی اعلام کردیم کارخانه گونی بافی به همت و تلاش برادران آذری و همکاری همشهریان انارکی مجدداً شروع به کار کرده و در حال نیروگیری تا صد نفر می باشد. از همان آغاز تحویل کارخانه، تعمیرات و تغییرات اساسی دستگاه ها شروع شد.

شرکت آذرفدک شبستر (سهامی خاص) خریدار کارخانه با مدیریت آقایان نوراله زاهدی (مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره) و اکبر هادی پور (رئیس هیئت مدیره) می باشد. صنایع گونی بافی و بسته بندی آذر فدک شبستر در سال 1383 در شهرک سرمایه گذاری خارجی تبریز (کیلومتر 20 جاده تبریز-صوفیان، پلاک18) تحت نام برند جسور احداث گردید. این شرکت سابقه تولید و صادرات گونی پلی پروپیلنی و بیگ بگ را دارد.

امید است اینک که تست راه اندازی ماشین آلات با موفقیت پشت سر گذاشته شده و بهره برداری آغاز می گردد، سهمیه مواد اولیه این کارخانه به موقع تأمین، همکاری مسئولین محترم با آنان با جدّیت بیشتر و شاهد حضور مدیران آن در منطقه محروم انارک باشیم.
پیشاپیش از توجه این کارآفرینان و سرمایه گذاری آنان کمال سپاسگزاری را داریم و امید است شاهد کارآفرینی پایداری در منطقه محروم انارک باشیم.

انارک نیوز به نوبه خود دست این عزیزان گرامی را می بوسد و پیشرفت هرچه بیشتر آنان را از پرودگار توانا خواستار است.