اخبار‌ تکمیلی هفته

انارک نیوز - اخبار تکمیلی و نظرات، انتقادات و پیشنهادها در مورد انارک در هفته جاری از شنبه یکم تیر ماه 98 تا امروز هفتم به شرح زیر می باشد. قابل ذکر است که در صورت دریافت هرگونه خبر، نتایج جلسات، تصمیم های گرفته شده و پاسخ مسئولین به اطلاع همشهریان عزیز رسانده می شود

در آغاز به اخبار می پردازیم:

1- شکر خدا، بنظر می رسد تلاش مجموعه آذر فدک جهت راه اندازی کارخانه گونی بافی ادامه دارد.
2- در بازدید میدانی کارشناسان راه و شهرسازی استان باهماهنگی و پیگیری شهرداری و شورای اسلامی انارک، مهندس سبحانی نسب شهردار انارک بیان نمود: با بازدید مهندسین فرهنگ، یادگاری و حمیدی از میدان ورودی شهر طرح اصلاح هندسی و ورودی کمربندی به داخل شهر و نیاز روکش آسفالت میدان امام علی بررسی و کارشناسی جهت تغییرات ورودی میدان شهر انارک انجام شد.
3- جلسه پرسش و پاسخ مردمی سه شنبه باحضور شهردار، رئیس شورای اسلامی، فرماندهی نیروی انتظامی انارک و مسئولین ارگانها و شرکتهای انارک باهمکاری بسیج خواهران در محل پایگاه بسیج خواهران برگزار شد. دراین جلسه پس از عنوان نمودن مسائل و مشکلات شهر در خصوص ساخت مسکن اجتماعی و مشکلات پساب تصفیه خانه و پروژه گاز کشی و دیگر مسائل گفتگو شد. دراین نشست آقای سبحانی نسب شهردار و آقای پاکروان رئیس شورای اسلامی انارک جوابگوی سوالات حاضرین و اهالی شهر انارک بودند.

و اینک بخش تلخ "گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من، آنچه البته به جایی نرسد فریاد است" که امیدواریم در آینده نزدیک قبل از "نوشدارو پس از مرگ سهراب" پاسخی داشته باشیم:

1- (مهدوی): کارخانه شن از شهرداری انارک بود که به شرکت سپاهان داده شد و برای انارک آلودگی هوا را دارد و کوه دره انجیر را نیز گرفته و کم کم آنرا از بین می برد لذا انارکی بی تفاوت از کنار موضوع نگذرد.
2- (رشیدی): قرار بود شهرداری جهت واریز عوارض خودرو تمهیداتی در نظر بگیره که بشه اینترنتی عوارض را پرداخت کرد خبری ازش نیست؟
3- (شهریاری): زیبایی ماندن کوه دره انجیر مهم نیست درآمد حاصل ار خرابی آن مهمتر است همانطور که وقت چیدن انغوزه  و درو کردن و ریشه کن کردن آن طی سالهای آتی توسط افراد غریبه  برای انارکی مهم نیست.
4- (شبانی): تصویر خبری قدیمی را با این عنوان گذاشته است: اهالی محترم انارک متحد شویید و دست ... غارتگر را از معادن سرب انارک کوتاه سازید همانطوری که ملیون صنعت نفت را ملی کردند.
5- (شهرابی): در سفری که اخیرا به انارک داشتم  با توجه به کم آبی ها و کمبود فضای سبز پیشنهاد دارم که آب سرریز ظرف هایی که از آب انبار بیرون ریخته می شود و از بین می رود را جمع آوری کنند و در اون محل درختکاری و باغچه درست بشه تا هم محل پشت حصار قشنگتر و هم آب هدر نرود.
و: نصب تابلوهایی که هشدار مصرف بهینه آب را میدهد نیز در کنار آب انبار خوب است من هم در سفر اخیرم دیدم مسافرانی که با آب آب انبار ماشین خود را تمیز می کردند و.....
6- (محمدرضا): چرا هیچکس فکری برا نابودی این پشه ها نمی کنه؟ مگه مردم چه گناهی کردن؟ عاجزانه درخواست می کنم مسئولین محترم شهرداری پیگیری لازم را انجام دهند.
و: اینم از وضعیت امشب من، مسئول مربوطه آسوده بخواب... پشه ها خودشون وقتی ببینن کسی به فکر از بین بردنشون نیست کم کم خودشون از منطقه میرن.
7- (رمضانعلی): این از وضعیت پشه ها، اینم از وضعیت درمانگاه که نه پرستار داره نه مسئول دارو. یک نفر باید کار سه نفر را انجام بده راحت باشید شورا.
8- (فرازی): انگار خواسته ها یا انتقال داده نمی شه یا اهل کار نیستن یا خودشونو به خواب زدن.
9- (شهناز در رابطه بند 3 اخبار): اهالی شهر انارک یعنی همین چند نفرند؟؟؟؟؟
و (ناصری): خدا را صدهزار مرتبه شکر، تمام مشکلات انارک حل شد و باز انارک شد شهر گل و بلبل؟؟؟
و (محمدرضا: والا ما هم تو انارکیم ولی اصلا از همچین جلسه ای اطلاعی نداشتیم.
و (صدیقی): فعلا بله، هر جلسه ی هست همین چند نفر تکراری هستن.
و (فرازی): خوب علت اینکه هیچوقت این جلسات اونجور که باید نتیجه نداده اینه که این جلسات با دعوت از افرادی خاص در ساعاتی خاص و بدون اطلاع رسانی عمومی انجام می شه. بنابراین تعجب نکنید اگر ساکن انارکید و اطلاعی از برگزاری جلسات ندارید. عذر می خوام از همگی جای بسی تاسفه!
10- (علی): از شورای محترم شهر خصوصا جناب پاکروان که واقعا دورادور زحمات ایشان و بقیه اعضای شورای محترم شهر انارک را شاهد بوده و سپاسگزار و دعاگویشان هستم، خواهشمندم اول مبلغ اختصاص یافته به شهر انارک و طریقه انتخاب پیمانکار و خلاصه بررسی ها و جلسات در زمینه انتخاب بهینه مکانهای مورد بازسازی و ضرورت اولویت بندی آنها و پیگیری وبازرسی کیفیت کار را اطلاع رسانی فرمایند که مشخص شود چند درصد از اعتبار ریالی اختصاص یافته به شهرستان نایین محقق و به انارک پرداخت شده است پایدار باشید.