اتخاد تدابیر لازم قبل از وقوع فاجعه در شهر انارک

شهردار انارک، اتخاذ تدابیر و راهکارهای لازم قبل از وقوع فاجعه در شهر انارک را در گرو توجه بیشتر مسئولان شهرستان و استان دانست. به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین سبحانی نسب، شهردار انارک گفت::این روز‌ها بیشتر از همیشه شهر انارک را در رفع و رجوع مشکلات برون شهری دست تنها و غریب میبینم، شهری با پتانسیل‌های خارق العاده گردشگری، تاریخی و فرهنگی بیش از این‌ها نیازمند توجه مسئولین شهرستان و استان میباشد.
وی بیان کرد:تا جایی که توانسته ایم تمام همت و قوای خود را به کار بسته ایم تا دغدغه‌های این شهر را کاهش دهیم و بر طبق وظیفه انسانی، شرعی و قانونی خود، دیگر نهاد‌ها را در تمامی امورات و بحران‌ها یاری دهیم، اما به واقع کسی تا به حال از مسئولان شهرستان به این نکته توجه کرده است که اگر مشکلی برای نیروی انسانی، تجهیزات، ماشین آلات شهرداری انارک پیش بیاد و از حد توان شهرداری کاسته شود راهکار برای رفع دغدغه‌ها چیست؟
شهردار انارک افزود: متاسفانه در بحث محور انارک_نایین دچار مشکلات فراوانی هستیم و نیازمند نگاه ویژه‌ای از سوی مسئولین راهداری شهرستان در این خصوص هستیم. نیروی انسانی و تجهیزات شهرداری در هر لحظه‌ای به یاری نهاد‌ها دیگر می‌شتابند، اما کافیست خدای نکرده مشکلی برای نیروی انسانی در خارج از محدوده پوشش خود رخ دهد چگونه می‌توان آن خلا را پر کرد
سبحانی نسب تاکید کرد:متاسفانه در بحث امکانات اداره آتش نشانی و نیروی انسانی این اداره با مشکلات جدی و ویژه‌ای روبه رو هستیم. به عنوان مثال اگر دو سانحه همزمان رخ دهد خدمات رسانی به آن‌ها شدیدا سخت و پیچیده خواهد شد.
این مسئول در پایان به پیشگیری، آسیب شناسی و رفع مشکلات پیش رو اشاره کرد و گفت:بهتر است تا فاجعه‌ای رخ نداده، تدابیر لازم اندیشیده شود که اگر اتفاق ناخوشایندی رخ داد تمام عمر انگشت اشاره به سمت یکدیگر نگیریم و دنبال مقصر نگردیم. با احترام به تمامی مسئولین، همکاران و نیرو‌های خدوم، این مشکلات مطرح و امیدواریم راهکار لازم اتخاذ شود.
(کد خبر: ۶۸۸۳۹۸۳ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷)