باند دوم مسیر نایین به انارک

IMG_9581اختصاص ۱۳۰ میلیارد ریالی برای مسیر اصفهان_نائین
نماینده نایین گفت: روکش آسفالت و لکه گیری مسیر اصفهان_نائین با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال مصوب شده و بزودی آغاز خواهد شد.
به گزارش صاحب نیوز؛ عباسعلی پوربافرانی در نشست خبری ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: لکه گیری و روکش محور اصفهان_نائین از طریق مناقصه به پیمانکار واجد شرایط واگذار و قرارداد مربوطه منعقد شده است. 
 نماینده نایین وخور و بیابانک اظهارکرد: بر خلاف اینکه گلایه‌ها و انتقادات زیادی در مورد تسریع این عملیات وارد می‌شود، اما همه چیز بستگی به شرایط آب و هوایی و مساعد شدن شرایط جوی دارد و از الزامات آسفالت این مسیر بهبود شرایط جویست در غیر اینصورت بودجه تخصیص یافته تلف و بازدهی کار پایین خواهد آمد و شهروندان و مسافرین بعد از ماه دوباره شاهد خرابی آسفالت این مسیر خواهند بود.
وی گفت: قطعا روکش و لکه گیری این مسیر که در دست اقدام و جز برنامه‌های پیش روست به صورت سطحی و رفع مسئولیت صورت نخواهد پذیرفت و استاندار‌های لازم در جهت بهبود و مرتفع شدن مشکلات این مسیر در دستور کار است.
پوربافرانی ادامه داد: 20 کیلومتر محورگردنه ملا احمد به نایین با بیش از شش میلیارد تومان توسط کارخانه آسفالت که در نزذیکی گردنه ملا احمد مستقر شده بزودی لکه گیری وآسفالت محور آغاز خواهد شد.
وی باوجود بالغ بر دو هزار کیلومتر جاده های بین شهری و روستایی و احداث راه های اصلی و فرعی و اصلاح نقاط حادثه خیز تصریح کرد: شروع عملیات آسفالت سرد 15 کیلومتر از راه های روستایی شهرستان همزمان با دهه فجر آغاز شده و همچنین با حداث 20 کیلومتر دیگر از باند دوم جاده نایین – انارک در مجموع بزودی بهره برداری از 60 کیلومتر از این مسیر خواهیم بود که مابقی مسیر نیز در حال تکمیل می باشد که بتوانیم تا پایان سال جاری به طور کامل باند دوم مسیر نایین به انارک را تقدیم زوار حضرت امام رضا علیه السلام نماییم.
(۱۳:۴۴ - جمعه ۱۳۹۷/۱۱/۲۶)