ناگفته های اخبار هفته

انارک نیوز: در این هفته از اول دی ماه تا امروز ششم، خبرهایی از انارک داشتیم که تا بحال ننوشته ایم و در زیر می آید. 
- اولین بارش برف در اولین روز زمستان را در گردنه زنجیرگاه شاهد بودیم. انشاا... امسال شاهد بهارسالی باشیم. 
- افتخار آفرینی یکی از دختران شهر انارک در مسابقات استانی او−اسپرت به میزبانی استان اصفهان را داشتیم. تبریک و تهنیت خدمت خانم معصومه‌ فرجی و خانواده محترم ایشان با آرزوی موفقیت بیشتر در دروس و ورزش را برایش از درگاه پروردگار مهربان خواهانیم. مقام دوم تیمی استان نصیب این ورزشکار گرامی گردید.
- نصب سیستم گرمایشی سالن ورزشی انارک را داشتیم و از این پس امید می رود سرما باعث ورزش نکردن نگردد.
- مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در مسجد چهارده معصوم انارک برگزار شد که سخنران آن سرهنگ پاسدار ماشالله ملابابایی بود.
- عملیات لایروبی و مرمت قنات دره انجیر انارک توسط شرکت آب و فاضلاب انارک صورت گرفت.
- بازدید مهندس تاجمیری بخشدار انارک از شرکت تعاونی روستایی شهر انارک و بررسی مسائل و مشکلات انجام گرفت. در این بازدید که با حضور رییس شرکت تعاونی روستایی استان اصفهان انجام شد، روندتنظیم بازار و توزیع گوشت و مرغ منجمد دولتی توسط مدیرعامل تعاونی روستایی شهر انارک تشریح و تصمیمات و تمهیداتی در راستای توزیع عادلانه و کنترل بازار اتخاذ گردید.
- جلسه بررسی مسائل و مشکلات گازرسانی و نظام مهندسی ساختمانهای مسکونی مسکن مهر و 42 واحدی شهر انارک در محل سالن اجتماعات بخشداری برگزار گردید. این جلسه با حضور مهندس تاجمیری بخشدار انارک، مسئول بازرسی نظام مهندسی استان اصفهان، رییس و عضو شورای اسلامی شهر، بازرس ارشد نظام مهندسی استان اصفهان و نماینده شهرداری انارک برگزار شد.
مشکلات مربوط به گازرسانی و نظام مهندسی واحدهای مذکور بررسی و به منظور مرتفع نمودن مشکلات و رفع موانع تصمیماتی اتخاذ و به تصویب رسید. پیش از این جلسه از ساختمانهای مسکن مهر و 42 واحدی بازدید بعمل آمده بود.