جشن میلاد حضرت علی (ع) در انارک

انارک نیوز -  امروز 10 فروردین ماه جشن میلاد حضرت علی (ع) با حضور هنرمندان استان اصفهان در سالن ورزشی شهرداری انارک برگزار گردید. در ضمن امسال شصتمین سال تأسیس شهرداری انارک می باشد. 
اجرای برنامه های شاد و متنوع این مراسم از ساعت 16 توسط بخشداری، شهرداری و شورای اسلامی انارک برنامه ریزی شده بود. ساعت 16 حدود 90 درصد سالن از دختر و پسر، کوچک و بزرگ، زن و مرد پر شده بود و قبل از شروع مراسم در ساعت 17، سالن مملو از جمعیت شده بود به گونه ای که عده ای ایستادند و جای نشستن نبود.
مراسم با خواندن آیاتی از قرآن مجید شروع و در ادامه شامل چند سخنرانی بسیار کوتاه، برنامه شاد کودکان همراه با جایزه، برنامه های مختلف طنز و آواز و نمایش طنز، تجلیل از روز پدر با جایزه سینی قلمکاری شده و لوح تقدیر از خادم اهل بیت آقای عبدالحسین خادمی، موسیقی زنده با اجرای گروه موسیقی انارک بود.
در پایان مراسم در ساعت 20 با تقدیر و نمایش رزمی کاران انارک به پایان رسید. از مسئولین می توان به نیروی انتظامی، شهردار همراه با خانواده محترم آقای نقوی، بخشدار آقای علوی، چهار نفر از اعضای شورای اسلامی شهر انارک آقایان نعمتی، پاکروان، میرزایی، شفیعی و امام جماعت شهر انارک حجت الاسلام سیدی اشاره نمود. استقبال همشهریان تا دقایق پایانی آن قابل توجه بود.
از کاستی های امروز لزوم داشتن سالن همایش همراه با نورپردازی و تهویه متناسب می باشد که بالاجبار از سالن ورزشی استفاده می شود.
از نقاط قوت این همایش حضور آقای شهردار همراه با خانواده و خویشاوندان و روی باز برای شنیدن انتقادات و سپاس های همشهریان گرامی بود. همه ما در خانه خویش هستیم و ایشان به جای خانه خویش برای دید وبازدید نوروزی خویشان و دوستان خویش تا دیروقت در میان ما.
هنرمندانی که تا بحال انارک را ندیده بودند از شوق و ذوق شرکت کنندگان به وجد آمده بودند و دوست داشتند دوباره در اولین فرصت با فراغ بال از انارک بازدید نمایند. سفرشان در پناه خدا شاد باد.

عکس در اولین فرصت اضافه خواهد شد.