دختر خانم پرسشگر و آقای شهردار پاسخگو

انارک نیوز - دختر خانم ریزنقش کلاس نهم بود و شنیده بود امروز یکشنبه پنجم فروردین ماه 1397 شهردار محترم انارک آقای نقوی در دفترش آماده شنیدن چند کلام حرف حساب می باشد. 
قبل از ظهر به سوی شهرداری رفت و در سالن از دیدن او تعجب کردند. یکی از کارکنان از او نامش و دلیل آمدنش را پرسید. نامش فریماه زاهد انارکی و خواهان دیدار با شهردار می باشد. در اتاق شهردار نیمه باز بود و پس از اینکه کارمند درخواست دیدار را عنوان کرد از دختر خانم خواسته شد به داخل دفتر کار رود که شخص دیگری نیز حضور داشت.
پس از تعارف به نشستن او سال جدید و جشن نوروز را تبریک و شروع به اظهار مواردی که بنظرش امده و خواهان رفع آن می باشد شد و آقای نقوی نیز به یادداشت آنها مشغول شد.
از زحمات کارکنان زحمتکش شهرداری برای حضور در سوم فروردین ماه در درنجیل همراه با چند سطل جمع آوری زباله برای جمع آوری لیوان های کاغذی و توزیع کیسه های دوستدار طبیعت که جذب می شوند سپاسگزاری و سه درخواستش را مطرح نمود:
1- آسفالت کردن جاده درنجیل تا محل جمع شدن برای سوم فروردین ماه و ساخت چند دستشویی برای افراد سالخورده و کودکان.
2- عصر سوم فروردین ماه با پدر و مادرش به درمانگاه رفته بود ولی شنیده بود بیمارهای اورژانسی پذیرفته می شوند و دارو نیز از بیرون تهیه شود.
3- برای تعویض پروژکتورهای روشنایی معابر و نصب پرچم  از لودر استفاده می شود که غیراصولی و نیاز به بالابر می باشد که در این رابطه مصدوم هم داشته ایم.
آقای شهردار فرموده بودند:
1- آسفالت حاده درنجیل خارج از حوزه شهری می باشد اما برای دستشویی تلاشش را خواهد نمود.
2- از شنیدن بیمار اورژانسی تعجب می کند اما از نایین درخواست شعبه ای از داروخانه برای انارک شده است.
3- قبل از عید درخواست بالابر برای روشنایی شهر و نصب پرچم شده اما هنوز بودجه کافی برای خرید بالابر ندارند.
پس از برخاستن و قبل از خداحافظی آقای تقوی از ایشان می خواهد چند لحظه صبر نمایند و از لای سررسید به ایشان اسکناس نوی برای تشکر از ابراز مشکلات و ترویج فرهنگ پرسشگری و پاسخ دهی تقدیم می نماید.
پیشاپیش امیدواریم این حرکت زیبا همه گیر شود تا همشهریان به کمک مسئولین بتوانند دست در دست هم مشکلات را مطرح و راه حل را بیابند.