انتخاب محمد پاکروان به عنوان نماینده شورای شهرستان برای حضور در جلسات شورای استان

برگزاری انتخابات هیئت رییسه شورای شهرستان نایین
جلسه انتخاب هیئت رییسه شورای شهرستان نایین جهت انتخاب رییس ، نایب رییس ، سخنگو ،منشی و نماینده شورای شهرستان جهت حضور در شورای استان با حضور محمود جمالی فرماندار شهرستان نایین، ثالثی معاونت فرمانداری ، رضوانی کارشناس دفتر اجتماعی و شوراهای فرمانداری نایین و اعضای شورای شهرستان متشکل از نماینده شورای شهرنایین ،نماینده شورای شهر بافران ،نماینده شورای شهر انارک ،نماینده شورای بخش مرکزی و نماینده شورای بخش انارک در محل فرمانداری نایین برگزار گردید.
فرماندار شهرستان نایین در ابتدای جلسه با اشاره به اهمیت نقش شوراها عنوان نمود زیر بنای همه فعالیت ها باید در چارچوبه قانونی انجام شود و تحت هیچ شرایطی فعالیت شوراها نباید تحت تاثیر مسایل جناحی قرار گیرد.
جمالی با اشاره به شعار شهرستان در دولت دوازدهم مبنی بر نایین در مسیر تحول بر اساس تدبیر و امید با همدلی و همزبانی در ادامه افزود نقش شوراها در امور نظارتی بسیار حایز اهمیت است و امید واریم با قوت ، تدبیر و درایت با همدلی و همزبانی بتوانید تصمیماتی را اتخاذ نمایید که در خور شأن و شایسته مردم شهرستان نایین باشد.
فرماندار شهرستان نایین خاطر نشان کرد شوراها می توانند با استفاده از ظرفیت های خود پیگیر حضور سرمایه گذاران در شهرستان باشند و در رفع موانع تولید و اشتغال و ایجاد اشتغال و توسعه شهرستان در زمینه های عمرانی ، اجتماعی ، فرهنگی گام بردارند. وی در پایان عنوان نمود دبیرخانه شورای شهرستان باید فعال و جلسات به صورت منظم برگزار گردد و مصوبات مطابق با قانون انجام و صورتجلسات به فرمانداری ارسال گردد.
حسین ثالثی معاونت فرمانداری نایین نیز در قسمتی از جلسه عنوان نمود تنها مرجعی که بعد از هیئت دولت می تواند لایحه به مجلس بدهد شورای عالی استان هاست و این موضوع گویای اهمیت نقش شوراها در کشور می باشد. وی در ادامه افزود فردی که از سوی شورای شهرستان به عنوان نماینده برای حضور در جلسات شورای استان انتخاب می گردد باید با قوانین و مباحث حقوقی آشنایی داشته باشد تا بتواند در مصوبات تاثیر گذار باشد و همچنین حضور این شخص به عنوان نماینده شهرستان در شورای استان باید به گونه ای باشد که بتواند شان شهرستان را حفظ نماید.
در ادامه جلسه و پس از انجام رای گیری محمد رضا عربان بافرانی به عنوان رییس شورای شهرستان ، محمد کمالی به عنوان نایب رییس ، حجت الاسلام بهزاد حبیبی سخنگو و محمد پاکروان به عنوان منشی انتخاب گردیدند. همچنین محمد پاکروان به عنوان نماینده شورای شهرستان برای حضور در جلسات شورای استان انتخاب گردید. ضمنا حجت الاسلام بهزاد حبیبی و سید جواد هاشمی به منظور عضویت در هیئت حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شهرستان انتخاب گردیدند.
(فرمانداری شهرستان نایین - ۹۶/۰۷/۱۸)

انارک نیوز نیز این انتخابات بخصوص انتخاب شایسته آقای پاکروان را به ایشان و مردم شریف انارک تبریک و موفقیت روزافزون ایشان را از ایزد والامقام خواهان است.